Thursday 1 February 2018

KANAK-KANAK PEREMPUAN 11 TAHUN DIROGOL DATUK, AYAH KANDUNG DAN AYAH SAUDARA


USIANYA baru sahaja menjangkau 11 tahun tetapi nekad untuk membunuh diri ketika berada di asrama tempat dia bersekolah pada 31 Januari 2018 lepas.  Ekoran dari kejadian itu, kanak-kanak perempuan tersebut telah dikejarkan ke Klinik Kesihatan Tatau, Bintulu oleh pihak sekolahnya. Dan disinilah rahsia besar dirinya terbongkar apabila beliau menceritakan dirinya telah menjadi pemuas nafsu dan dirogol oleh keluarganya sendiri iaitu Datuk, ayah kandung dan ayah saudara sendiri ketika tinggal bersama ayahnya.  

Menurut sumber dikatakan sekitar bulan September 2017, mangsa telah diserahkan kepada ibu kandungnya untuk dijaga memandangkan ayah kandungnya terlalu sibuk bekerja.  Kedua ibubapa mangsa sudahpun bercerai dan atas inisiatif ibunya maka mangsa telah dimasukkan ke sekolah berasrama untuk seisi 2018 bagi meneruskan pembelajarannya dengan sekali sekala pulang ke rumah ibunya.  

Namun begitu trauma dirogol oleh keluarga sendiri sudah tentu membelenggu penghidupan mangsa sehingga beliau walau pada usia cukup muda nekad untuk menelan enam biji pil penahan sakit sekaligus dengan harapan dirinya mati cepat.

No comments:

Post a Comment