Sunday 9 October 2016

SUPERHERO “BATMAN” DI HOSPITAL MIRI


YANG kita ketahui superhero “Batman” ini hanya ada di USA lebih-lebih lagi apabila berkata mengenai filemnya yang menjadi idola bagi yang kanak-kanak sehinggalah ke golongan dewasa.  Semalam menyaksikan Hospital Miri kecoh dengan kehadiran superhero “Batman” yang datang mengejut ke wad bersalin hospital tersebut. 
Kelibat “batman” yang berpakaian serba lengkap sudah tentu menarik perhatian pelawat mahupun pesakit di Hospital Miri. Dan jangan pula ada yang berkata kedatangannya untuk menyelamatkan orang sebaliknya beliau ke wad bersalin untuk menemui isterinya.  Dengan berbuahtangan sebakul buah-buahan yang segar itulah caranya “batman” mengucapkan terima kasih atas pengorbanan isterinya yang dimasukkan ke wad untuk melahirkan anak. 
Sungguh romantik cerita “batman” ini yang sudah tentu berjaya memikat hati isterinya.  Kadang-kadang terfikir berapa ramai suami yang sanggup untuk menceriakan suasana untuk isterinya tercinta yang mungkin sedang sakit untuk melahirkan anak.  Rata-rata yang kita sering dengar hendak buat pemeriksaan kesihatan pun kadang-kala ada para isteri pergi keseorangan ke klinik.

Gambar ihsan Borneo Post  

No comments:

Post a Comment