Friday 10 February 2017

WATSON BERKEMPEN UNTUK IBU JAMILAH


PERJUANGAN ini demi meneruskan legasi Allahyarham Tok Nan yang tercinta. Kata-kata inilah yang disematkan di hati seorang ahli sukan yang dikenali ramai iaitu Watson Nyambek 'The flying dayak'. Semangat yang membawa beliau suami isteri turun dari Miri dan berkampung di Tanjung Datu mulai dari hari ini.
Tiada siapa boleh menafikan betapa di ketika Watson di dalam kesulitan dahulu, tangan Allahyarham Tok Nan yang menghulurkan bantuan kepadanya. Malah isterinya DPDA Hajjah Jamilah Anu pula sentiasa memberikannya kata-kata semangat untuk lebih cekal mengharungi hari-hari yang mendatang. Begitulah istimewanya kedua-duanya di hati Watson umpama ayah dan ibu baginya. Kasih sayang yang tiada batasan langsung.
Kerana kasih sayang itulah juga DPDA Hajjah Jamilah menghadiahkan baju yang sering dipakaikan oleh Allahyarham Tok Nan ketika bertugas semasa hidupnya kepada beliau. Satu simbolik agar semangat dan jiwa perjuangan 'apai besai' sentiasa bersama Watson untuk membantu DPDA Hajjah Jamilah memenangi kerusi N03 Tanjung Datu.
Istimewanya ibu Jamilah di hati seorang ahli sukan sehingga sanggup berkempen untuknya. Dari trek dan balapan ke kempen Barisan Nasional Tanjung Datu.

No comments:

Post a Comment