Tuesday 23 July 2019

AZMIN SEMBURIT!!! -FARHASH, SETPOL DSAI-


TAMBAH menarik status terkini kes video hubungan intim songsang yang didakwa melibatkan seorang menteri kanan Persekutuan.  Setelah hampir 11 individu ditahan untuk membantu siasatan siapakah dalang disebalik penularan video tersebut, hari ini kira-kira jam 5.30 petang menyaksikan Setiausaha Politik Datuk Anwar Ibrahim yang juga Presiden Parti Keadilan Rakyat dibebaskan daripada tahanan setelah remannya berakhir.  

Pembebasan beliau disambut oleh penyokong-penyokong PKR daripada pelbagai cabang di seluruh negara yang membawa sepanduk-panduk mengarah kepada sokongan mereka untuk DSAI menjadi bakal Perdana Menteri.  Ketika mengakhiri ucapan beliau sejurus selepas dibebaskan laungan lantang daripada Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak telah menarik perhatian ramai iaitu AZMIN SEMBURIT!

Apakah yang cuba untuk dinyatakan oleh anak muda ini sememangnya wajar untuk kita ambil perhatian biarpun pihak berkuasa telahpun mengeluarkan kenyataan bahawa video itu tulen cuma tidak boleh mengenalpasti siapakah dua individu di dalam video tersebut.  

Pautan berita penuh seperti berikut:

https://www.malaysiakini.com/news/485110?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

No comments:

Post a Comment