Saturday 29 February 2020

DAP SARAWAK MERAYU GPS SOKONG PH!


BERAPA banyak sudah kata makian dan hamburan kesat belum lagi mencucuk rakyat Sarawak yang berbilang bangsa untuk berkelahi sesama sendiri itulah antara modus operandi DAP di Sarawak. Namun DEMI MEMPERTAHANKAN KUASA yang mungkin hilang bila-bila masa, Pengerusi DAP Sarawak yang sudah tentu mewakili team sekapalnya di Malaya iaitu YB Chong Chieng Jen hari ini sanggup tunduk dan memberikan konsesi kepada GPS ASALKAN GPS menyebelahi mereka.  

Setelah tinggal nyawa-nyawa ikan di dalam memastikan kekuasaan mereka di Parlimen Malaysia dengan beralasan untuk jangan sesekali GPS menyertai parti politik yang kleptrokrasi dan berfahaman agama ekstrem maka adalah wajar untuk GPS menurut Chong bersama PH.  

Pautan berita penuh:



Begitulah Chong yang sanggup menjilat ludah sendiri biarpun selama ke hari ini siapa tidak kenal dengan sikap dan aksi dia dan seluruh kumpulannya di Sarawak.  Usahlah cuba memutarbelit kenyataan “untuk negara” konon sedangkan dua tahun lebih memegang jawatan di Persekutuan, apa yang Chong dan kuartetnya lakukan untuk Sarawak terutama sekali mempertahankan hak-hak rakyat Sarawak selama ke hari ini! Yang Chong tahu MENGIPAS TUANNYA di Malaya!

We can forgive but CAN’T FORGET! Say No To DAP!

No comments:

Post a Comment